Hallå? Var har hänt me Gina-modellen?

Det har jag funderat på ett tag, och nu vet jag hur det ligger till!

Norska snyggingen Pernille Holmboe har i flera år varit ansiktet utåt för Gina Tricot. Men nu har jag saknat henne ett tag, och det är helt enkelt för att hon blivit utbytt! Pernille riskerade redan för några år sedan att bli utbytt men efter starka protester från konsumenterna skrevs ett nytt kontrakt, värt miljoner, mellan henne och klädkedjan. Det kontraktet har nu gått ut.... :(

Hennes utstrålning är ju minst sagt fantastisk, och ALLA förknippar ju henne med Gina! Jag tycker att det alltid varit så kul att Gina bara använder henne (va jag vet iaf?), förutom den senaste underklädes reklamen där de skyllde på att Pernille inte längre ville ställa upp på avklädda bilder. Men nu verkar det som att det inte va hela sanningen...

Enligt spekulationer beror bytet av modell på att Pernille nu har blivit för dyr och lite för gammal. Men det vill inte marknadschefen gå med på:

- Det viktiga för oss är någon som kan förmedla vårt budskap på bästa sätt.Vem eller vilka det är kommer alltid att vara sekundärt.

Vilken modell föredrar du?
Pernille eller brasilianskan Emanuela?

Jag vill ha kvar Pernille! Går rykten om att Pernille skulle vara gravid, men jag vet absolut inte om det stämmer...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan varit så att hon gjorde ett annat jobb för ett annat företag och Gina-ledningen inte ville ha henne kvar då. De hade missat att skriva kontrakt med henne....

2010-02-12 @ 20:00:51
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0