Anna Skipper och vegetariskt...nej jag är inte sjuk!

Tänkte skriva att det är onsdag idag, men det är det ju inte alls! Veckan går trögt, har inte riktigt kommit in i att jobba igen. Jag och Michaela kom idag fram till att vi är precis som barnen, det vill säga: Första dagen på jobbet (förskolan för dom) så är det nyhetens behag! Dvs jätte kul, man stormar in och allt glimmar,och allt är underbart! Någon dag senare har man fattat att man ska vara här varje dag och det sker mer på rutin..inge inhoppsande me största "fröken-Sverige-smilet" på läpparna och glädje-tjut...vi ska va här, thats it!
Jag älskar mitt jobb och menar absolut inte att jag vantrivs, men det är ju så skönt med ledighet!
Kan ju vara det att jag vet att jag bara ska jobba 11 dagar till...sen ligger jag och chillar på en strand :)

Mitt nya liv är iaf igång! Började dagen me en 40 minuters promenad och nu har jag precis ätit en "Anna Skipper middag"! Ja det är sant, och nej, jag har inte slagit i huvudet! Det blev kikärtsbiffar med sallad och så dränkte jag alltsammans i tsatsiki! Och det va faktiskt gott, föredrar mycke annat men det gör mig inte smalare! Dessutom va det enkelt och gick fort!
Jag blandade 6 dl kikärtor, 1 tsk riven ingefära, 4 tsk soya och 2 msk rismjöl. Mosa samman, jag körde ner mixerstaven för jag tycker det va jobbigt! Stek eller tillaga i ugn 175 C 20-30 min!
Helt vegetariskt...not my style...men det fungerade! Testa!
Jag vet inte om jag tänker äta Anna Skipper mat varke dag...böner och soya produkter är inget jag direkt jublar över. Men man kanske inte ska rata något man inte testat ordentligt? Det är ju värt ett försök! Att jag ska knalla runt i bikini snart känns sådär... Några underverk förväntar jag mig inte på två veckor, men om ett litet kilo (eller 5! haha) skulle försvinna så skulle jag bli ganska glad!


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Ah, okej.. Nä jag har inte hittat någon än, jag kan inte fota med mobilen längre, de blir så otroligt fula och suddiga kort.. Hm. Vill nog ha en systemkamera men dom är så dyyyyra! :(



haha, ja det var ju iaf ett bra försök ;) Idag drog han till med ett säkrare kort, tacos! ^^ så nu ska vi slå oss ner och äta.

2010-01-12 @ 18:55:34
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Emelie

aaa, faktiskt.. men din mat lät ju sjukt nyttig! :O



jag ska iväg och träna imorgon också.. hoppas inte träningsvärken blir värre än vad den redan är, då vet jag inte hur core-passet blir...

2010-01-12 @ 19:21:59
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0