Michaela fyller 24!

Någon kokos fisk blev det inte tal om idag, christian är sjuk! Jag fick steka en bit lax till mig o till det blev det sallad, va lika gott det!
Party för min del blir det iaf :) Michaela har ringt ett ex antal gånger...hon känner sig ensam o stressad...bäst jag kommer över me det samma o korkar upp vinet ;)

Får se vart de bär av ikväll, inte den blekaste! Ont i skallen har jag också...men men...antingen försvinner det eller så blir det sämre...
Håret fick inte några lockar idag...brukar va lockigt när jag går ut, känns liksom lite festligare så...men idag får det bara vara rakt och utsläppt... Får se hur lång tid det tar innan jag får damp på det o drar upp det i en toffs! haha

Ha så kul ikväll alla snyggingar ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

SKIT SNYGGT!

2010-01-16 @ 18:42:03
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0