Lördag utan planer - NICE

ÄNTLIGEN HELG! Började dagen med näsblod, kan inte minnas när jag hade det senast? 

Jag är så glad för att jag inte gjort några planer alls i helgen, för den här förkylningen måste verkligen få vilas bort. Men det är lika bra att gardera sig med nässpray på planet på torsdag, kan ju göra så fruktansvärt ont i öronen när man flyger :(

Idag ska jag bara fnula runt hemma och ta det lugnt Jag ska ha tvättstugan om en timme, men annars börja packa väskan lite granna, kanske prova lite bikinisar o försöka bestämma mig för vilka som ska me, färga ögonfransarna (känns alltid lite fräscht att göra det innan man ska åka bort), ta en riktigt lång dusch o skrubba av mig alla gamla hudceller så jag får en snygg hållbar bränna när jag är i Oman...hehe...mmm...längtar! Tänkte boka en nageltid för måndag också. Det är inte kris me naglarna, men man vill ju vara lite extra fin när man ska bort :)

Nu är det inte lång tid kvar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att du inte hade något planerat. Juste, man måste ju börja prova alla bikinis nu.. Varför ska man ha nässpray till flyget? Hjälper det mot trycket i öronen?

Än så länge har jag inte börjat packa. Tänk att vi åker till värmen snart! :D Jag var på modell för en dag idag, det var jättekul!



Kram Frida

2010-01-23 @ 18:35:58
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0