Magsjuka...blä!

Om ni mot förmodan inte hört det så är det magsjuka som går nu! Jag hade inte riktigt fattat det förens jag kom till jobbet i morse och började inse att nästan hela min barngrupp ligger hemma och antingen spyr eller är super förkylda...inte undra på att jag känner mig rätt så snorig och trött. Att ha 3 barn när klockan är två känns ganska overkligt, så jag passa på att försöka få ordning på tvättmaskinen som hade hakat upp sig på första programmet och alltså stått o gått på det i över fem timmar...haha...jag o michaela slog våra kloka huvuden ihop och lyckades tömma den på vatten.
Med andra ord: Jag hitta bruksanvisningen, vart sur för jag tyckte jag gjorde som det stod, men den fattade inte det! Michaela kommer, frågar om jag gjort som det står? JA! Hon lyckas läsa en helt annan text än det jag läste...mycke konstigt...så jag testar göra det hon läser du fungerade det...ja, ibland så kan man ju se på saker på olika sätt! haha
All tvätt som va i maskinen va så varm att det rykte om den, som tur va så va det bara handdukar...just snyggt om det det hade varit mina brallor! Skulle vart barn-storlekar av det!

Blir till att gå och lägga sig snart o bli kvitt förkylningen! Sömn är bästa medicinen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0