Nu är jag helt slut igen...

Mamma va snäll och kom och hämta mig. Sen åkte vi till Plantagen för hon ville köpa stora nya (typ) palmer o andra stora växter som hon har i en gigantisk kruka i vardagsrummet. De växterna som va där innan har sett sina bättre dagar, det va dags för en uppfräschning! Jag följde glatt me trots min förkylning, lite frisk luft, blommor  och miljöombyte är alltid skönt när man känner sig lite vissen (haha vissen, där va jag allt rolig!).

Vi hitta massa fina blommor, sen fika vi på wayne's coffee. Det e ju söndag, då då kan man få äta en bulle!
Efter det åkte jag me henne hem o hjälpte henne plantera allt, blev super fint!
Efter det va jag helt slut...energin va som bort blåst och jag hade bara dunväst att åka hem i. Kanske inte så bra planerat? Mamma såg att jag va trött o frussen och körde hem mig, så snällt!

Middag blir nog ett hopp-plock fr frysen, för jag tänker inte gå ut igen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHA!!! Du e roligt du!



jaaaa men så är det ju.. jag har så mycket skor & kläder som fortfarande har prislappen kvar. "Någon gång kan dom faktiskt komma till användning" ;-) Känns de igen?

2010-01-24 @ 17:20:13
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Emelie

hehe okej, de låter smart!

Önskar att jag också kunde tömma frysen, men jag frostade av den & slängde allt för längesen. Och har inte fyllt på den sen dess :p

Ska fylla upp den imorgon, storhandla med pappa.

2010-01-24 @ 18:00:34
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: sannie

ha en fin dag idag :) ❤

2010-01-25 @ 11:23:52
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0