Så fräscht och så gott!

0-605fc54378f51df00127234b2249751d.pngJobbar vidare för att upprätthålla mitt nya liv :) Dagens middag fortsatte i "Anna Skipper-style" och det va lika gott som det ser fräscht ut, kanske ännu bättre faktiskt!  Det va meningen att det skulle bli kycklingspett, man jag orkade inte kladda ner mig! haha Så jag strimlade den bara.
Hemligheten va den mumsiga marinaden (alá anna skipper haha)
Marinad: en röd finhackad chilipeppar, 3msk riven ingefära, 3 finhackade vitlöksklyftor, saften fr en lime, 1 tsk olja, 2msk honung och 2msk tamarisås (finns bland sojan i mataffären). Låt kycklingen ligga i det en timme!
Jag serverade med sallad, avokado och tsatsiki! MUMS!

Jag undrar va anna skipper anser om tsatsiki? Hon vill säkert att det ska va gjord på någon läskig soya-produkt...det vill inte jag!





Började dagen med en powerwalk på 40 min, och gick en timme på eftermiddagen! Är jag inte nästan världsbäst? :) Nästa vecka blir det till att studsa runt på friskis o tjockis och svettas som en gris!


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh!



jag vågar inte ens säga vad jag åt..... men jag har ju iaf tränat idag, stenhårt (!)

2010-01-13 @ 20:17:58
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Emelie

Nä jag mäter under brösten, runt höfterna och runt rumpan =)

Jag måste ju köpa batterier till min våg, vet inte exakt vad jag väger, men ganska bra koll iaf (FÖR MYCKET) och det räcker. ^^

Jag vet inte riktigt, ska träna så mycket som det bara går. Nu blev det måndags och idag. Hinner nog inte förens på söndag nästa gång. Jobbar ju tills 19.15 varje dag, och då är jag hungrig som ett svin!

2010-01-13 @ 21:02:35
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0