Vägra våga väga dig! haha

Idag har jag jobbat flitigt...sen hade jag personalmöte hela kvällen...jobb jobb jobb...booooring! haha
Imorgon har vi iaf inga barn, för det e planeringsdag. Då blir det massa tråkigt prat om värdegrunden sen skiva verksamhetsplanering eller annat skoj :(
Ställde mig på vågen idag, det är ingenting jag rekommenderar! Så testa inte sånna dumheter! Det är bara slöseri me tid...jag ska ta fram måttbandet istället :) Drar man åt det tillräckligt blir jag nog nästan trådsmal ;) haha

Det kan bara bli bättre! Dessutom åt jag samma mat som igår till middag så jag är fortfarande sjukt duktig! Det här kommer bli jätte bra :)

Mycke snack om vikt och mat nu...men det är det som är på tapeten för mig just nu. Och jag skriver ju faktiskt för min skull.

Hoppas din dag va mer innehållsrik än min :) Nu ska jag sova och morgondagen inleds självklart me en ordentlig powerwalk ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahha!! jag döööööör!! :p skrattar ihjäl mig! "Drar man åt det tillräckligt blir jag nog nästan trådsmal ;)" hahahha!!!



seriöst nu.



Jag ställde mig på vågen. Jag skrev ju förut att jag hade "typ" koll på hur mycket jag vägde.

JAG VÄGDE MER ÄN SÅ. ^^ och då tog jag ändå i.



Man kanske ska börja väga sig på morgonen? Då borde man bli gladare? Eller?

2010-01-14 @ 22:29:46
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Emelie

hahaha, kollade upp mitt BMI. Vet du vad jag klassas som? HAHA.



"normal"



...MEEEEN.

de är 0.3 tills de där helvetet klassar mig som "overweight".

2010-01-14 @ 22:55:17
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0