-Titta-Känna-Klämma...& -Dregla!

På vägen hem fr nageltjejen va jag tvungen att sticka in näsan i två skoaffären...zoe och skovision... Skulle inte ha något. Bara: titta, känna, klämma och dregla....hahha Pengarna ska brännas först i Tunisien! Bara titta på skor! På zoe fick jag titta ifred och dom hade bara ett par jag nästan föll pladask för, men karaktären va på plats, duktig tjej!
På skovision va jag kär i allt och karaktären va minst sagt bort flugen! Vill ha, vill ha, vill ha! Saken blev ju inte enklare när en av de som jobbar där flyger på mig och slänger ur sig "Men tjena tjejen, hur e det me dig? Jag har de perfekta skorna till dig på rea och allt, 2 min så kommer jag!" NOOOOO Visa mig inget mer, I can´t take it! Fick slänga ur mig "hej hej, äh jag skulle bara kika in en snabbis, har verkligen JÄTTE bråttom! Ses en annan dag! Ciao"

WTF, nog för att hon har sålt ex antal par skor till mig, men bundisar är vi inte för det! I så fall tycker jag att hon kan ge mig ett par skor gratis sen kan vi va bästisar! haha

Va ska man säga...HON: grym säljare JAG: Lätt byte!

haha

Men denna dag vart det inga skor!

Va är det me tjejer och skor...eller mig och skor...haha...jag har ju aldrig något att ha på fötterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0