7 arbetsdagar kvar!

Ja sug på den du! FYFARAO VA JAG LÄNGTAR!!!


Idag har jag jobbat, svettats, jobbat, svettats, jobbat...ähhh...flåt hahha Jag ska inte klaga på värmen! Inte klaga på jobbet heller när jag bara har 7 arbetsdagar kvar till 4 veckors semester med utlandsresa!

Efter jobbet mötte jag upp christian på NyfikenGul nere vid vattnet. Tänkte äta något där, men jag rynka på näsan o drog örona till mig när jag ögnat igenom menyn...inget intresserade mig! En cider vart det iaf i solen, mys!

Middag bestod av omelett o sallad! Det har det gjort hela veckan än så länge. Lätt att få i sig när det e varmt, billigt, o fettsnålt! As bra!

Resten av kvällen har det vart tvättstugan på tapeten! NOT FUNNY! Men ett måste om man inte vill få dåligt rykte hahha

Tänkte börja packa inför resan också. Men väskan står vackert kvar uppe på vinden, så det kanske blir imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Semestern är alltid så efterlängtad :-) Jag är ju föräldraledig, men min make får semester nästa vecka :-)



SV: åh, låter helmysigt ju, det där du förklarade om snorklingen i Egypten.

2010-07-07 @ 23:21:48
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0