Kan inte fatta att det e sant!

Jag har längtat och längtat och åter igen längtat...nu är tiden inne:

Men vad gör jag? Firar det hela hemma med en flaska vin(fr någon av de snälla pärona, fråga mig inte vem! Gullit hur som haver!), NICE! Ensam! Hmmm...Tittar på alla fsk-filmer..WHAT? Fan va jag saknar de små liven redan...noooo! Jag har varit minst sagt mätt på dom heeeela veckan (och tidigare än så!)! Helt plötsligt käner jag en enorm längtan efter nästa termin! Byter avdelning och har tusen ideér och vill genomföra dom allihopa, men saknar också det på "min" avdelning, fast jag knappt hunnit lämna det!

Måste nog ta mig i kragen och inse att jag mer än någonsin behöver just SEMEEEESSSSTTTEEEERR....

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

ååååh, vad härligt!! Vad kul att du också gillar att ge bort gåvor :-) På tal om semester, höhö. Jag vann just 10.000:- i resecheckar!

2010-07-16 @ 21:29:06
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0