inget är dom väntans tider...

Igår när jag kom hem fr landet så satte jag mig ner framför datorn, betala räkningar...o när det va klart skulle jag beställa bikinin. MEN, skiten fanns inte kvar på sidan! Gissa om jag vart -sur, ledsen, förbannad...ja ni vet...blä...jag tänkte sol-bad och dusch vägra hela sommaren! Ja va riktigt arg alltså haha

Jag vägrade göra något annat förens jag hittat någon ny bikini jag kunde tänka mig... Hitta ful efter ful...allt va piss...men så sken det upp inne på nelly, jag hitta den! MIN bikini! Dom hade kvar den där! Så nu e den beställd och på väg hem till mig! Och sablar va sur jag blir om jag träffar någon annan i sommar som har en likadan!

Hoppas bara den passar!

Kommentarer
Postat av: emlan

hihi, så fin så fin :D Tur att den fanns där!

2010-06-28 @ 20:49:58
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Slemeli

Inte riktigt samma väl? Men lika fin : )

2010-06-28 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0