Onsdag och klock-sugen...

Bara en arbetsdag kvar på den här veckan. Jag tänkte dessutom smita en timme tidigare imorgon :)

Efter jobbet åker jag raka vägen ut till landet och där stannar jag tills på söndag. Marie och Fredrik kommer fre-lör, ska bli jätte kul och mysigt!

Ser fram emot att grilla massa, sola och bada!

Btw, fick taxfree katalogen idag. Är det bara jag som älskar att kolla igenom dom och fundera så det knakar på vad man vill ha i flygplanstolen? Alltid kul att skämma bort sig själv ;)


Jag är jätte sugen på den här klockan fr Gant...har redan provat den (februari) då vi åkte till Oman. Min syrra köpte den då och jag va jätte avundsjuk haha. Jag tycker den är riktigt snygg!
Vi får se hur det blir med den...

Kommentarer
Postat av: emlan

sjuuukt snygg!



Om andreas/eden: Ja de kommer kännas as konstigt.. har gått till honom i evigheter & nu är han helt plötsligt tjej!! :p



om resan: ja jag vet, men jag fick så liten lön att jag höll på att börja grina.. efter alla räkningar har jag 3500 kr kvar som ska räcka tills nästa löning + resan!!! :'( kill me!

2010-06-23 @ 20:52:36
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Frida

Jag är jättenöjd med den. Klockan passar verkligen till allt och den livar upp vilken outfit som helst. KÖP DEN! Verkligen värd priset!

Kram

2010-06-23 @ 23:16:22
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0