Back to reality....

Sent igår kväll kom jag hem. Trots både snökaos i England o Sverige så klarade vi oss helt undan förseningar :) Vi har haft det helt underbart!
Packade upp lite igår kväll. Fick ta fram en ikea-kasse för att lägga ner allt ny shoppat i, och kom rätt snabbt fram till att jag inte alls slösat så fruktansvärt mycke pengar på mig själv, utan det mesta är faktiskt på julklappar! Tror min lillasyster bara får julklappar fr London :) Det är förresten inte så bara inte. Mycke saker jag ville ha, men inte kunde unna mig själv, valde jag att köpa till henne istället, bra va? haha Nej, jag har köpt massa massa saker till mig själv också!

Tänkte ta lite kort för att visa lite av det jag köpt, men jag har tydligen glömt kameran på jobbet...bra jobbat anne-marie! Morr!

Däremot hade jag som tur va inte glömt visa kortet på jobbet så det blev till att betala räkningar med botten skrapet som va kvar på kontot...
Man blir inte rik av att åka till London är en sak jag kan lova, men rackarns vilka fina julklappar jag har hittat där :) Helt klart värt det, och jag ångrar inte något köp! Det är precis så det ska kännas!

En lång helg i London, utan varken snö eller regn och faktiskt en hel del god mat (det trodde jag inte). Känns som att jag varit borta mycke längre än fre-mån...men idag va det bara att gå till jobbet och känna på verkligheten...dvs kaspader-kräkningar och ögoninflammation... BADA I SPRIT! hoho

Kommentarer
Postat av: Frida

Det verkar som att ni har haft det lysande! Hihi till detdär med julklapparna. :) Hälsa Doris och Christian!

Kram! <3

2010-12-01 @ 19:31:37
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0