Bilder fr helgen på Dalarö :)

Tänk vilket underbart väder det varit hela helgen! Det är november och solen har skinit konstant! MYYYYYS!

På Dalarö är det alltid lika fint. Fick se Fridas nya rum som pappa byggt på vinden, va jätte fint! Tog tyvärr inga bilder på det.

Idag fick lilla Isabelle mata fåglarna för första gången, hon älskar alla djur så det vart riktigt lyckat!

Fått massa god mat...jag älskar god mat! hihi
Jag är en gourmand...det har jag alltid varit, och kommer alltid att va :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Fint collage! :D



Sv: Haha! Den kommentaren skulle jag vilja gilla. :D Såg dem i kylen, gottigottigott! Moltas har kommit in nu och han är superkelig.. :)



Trevlig kväll <3

Kram Frida

2010-11-07 @ 19:40:24
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: emlan

haha tycker du? Nja, mamma bjöd på det i fredags & jag hade aldrig smakat innan.. tyckte de va helt ok, absolut inte godare än ris. Men vi försöker ju bli smala här hemma, så om de är nyttigt (nyttigare än pasta & ris) så byter jag mer än gärna ut de några gånger i veckan ;)

2010-11-07 @ 21:39:01
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0