Inte lång tid kvar nu...

Full fart me att packa väskan o snacka i telefon... En liten minisemester skulle inte kunna passa in bättre! Lite flyg-feber har jag faktiskt hihi Kommer jag kunna somna ikväll? ;)

Lite av det som väntar är...
¤ Första gången jag lämnar landet me anders o michaela :) Kul kul kul! 

¤ Ska äntligen träffa christian som jag inte sett på en månad, passa på att krama och pussa på han så mycke jag bara kan! När jag åker fr london har han bara 2 veckor kvar, sen är allt som vanligt igen!
 
¤ Skulle också vilja hinna med alla affärer på Oxfordstreet-Regentstreet-carnabystreet, covent garden, piccadilly circus, spana diamanter i Towern, westminster abby - där sköna prins William gifter sig i april...och mycke mycke mer... :)

London kräver absolut mer än en minisemester börjar jag förstå, men man får väl åka dit igen om man gillar det! Eller hur? :)
Michaelas pappa är super gullig och kör oss både till och fr Arlanda, toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0