Märkligt? Nej, då...bara kvälls-svammel...

Prata med mamma idag,och hon tyckte absolut jag skulle köpa kläderna jag visa i bloggen igår. Jag va fortfaranade fundersam, måste ju boka "tandläkar-speciallist-bajsen" på måndag och borde hålla i pengar oavsett hur stor eller liten kostnaden är :( Men då tyckte hon jag skulle unna mig kläderna efter jag varit duktig och bokat tiden, bra va haha? Tror vi har samma tänk! hihi

Hittar jag shortsen på måndag eftermiddag så följer dom med hem. Där me basta!

Nya ögonskuggan är på, (ni ser det säkert inte...blä). Men jag tycker iaf den fick det gröna i mina ögon att komma fram mer...dom är brun-gröna...o vissa dagar mer av det ena eller andra...lever ett eget liv på något märkligt sätt?

Nu svamlar jag, godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: emlan

Fina du! <3



ps. hur gör du en pratbubbla? Nu kan du få lära mig något ;)

2010-11-07 @ 15:07:35
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0