MEDIA KÅTA?

Jag följer det ena så kallade skit programmet efter det andra, ja så är det. Jag menar tex: Paradise hotell, bar skolan, kungarna av tylösand...och nu också ung & bortskämd! haha Jag roas otroligt av det här och hur folk skämmer ut sig i tv...hur ska vissa av dom få ett jobb sedan kan jag undra? Men men, inte min huvudvärk!

Jag kan förstå hur man kan va nyfiken på det så kallade rampljuset och viljan att synas och höras. Att provocera är ett bra sätt att gör det, det har väl kissie visat om inte annat?

Men hur få människor finns det i Sverige när två mediakåta personer dyker upp i 2 program på mindra en ett par månader?


Vanita syntes visa upp sina härliga färdigheter i barskolan. Hon lyckades inte ens hälla upp 4cl spit! Och som att det inte va tillräckligt så gjorde hon även bort sig i lyxfällan.
Jean-pierre paktade som tusan fr dag ett i paradise. Försökte spela ett rätt smart spel, men åkte ut relativt fort. Och idag dök han upp i Ung & bortskämd...

Finns det inga andra människor som vill göra bort sig i tv? Är det bristvara på dom? Det tror jag knappast!

Kommer ni ihåg bigbrother-låten fr typ 02?

Jag kanske ska va glad år att jag inte kom med i Robinson haha

Jag har jätte kul när jag sitter hemma o kollar på dom fr soffan.
Men en sak skulle jag vilja veta: Vad säger deras föräldrar? Mina skulle iaf pränta in lite vett i skallen på mig om jag skulle beté mig så där, oavsett om jag ville det eller inte! Och det är jag glad för.

Kommentarer
Postat av: emlan

Haha, ja du.. sjukt! Mina föräldrar hade blivit galna om jag ställde upp sådär.. =/

2010-11-09 @ 11:05:56
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Frida

Hej syster! Tyvärr är din ansiktsrengöring kvar hos oss. Hur ska vi lösa detta? :)



Kram

2010-11-10 @ 08:29:50
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0