Snyggaste naglarna i stan! På mig ofc ;)

Åh va glad jag blev när jag logga in och såg att det va en hel del som hade kommenterat lite här och där. Det värmde, fortsätt så ;)


Vi tog ner en rejäl bit på längden av dom...många på jobbet reagerade på att dom va så korta (för att va jag haha)! Ibland kan det va skönt att inte ha dom för långa helt enkelt :)

Dom små vita blommorna påminner om vackra hibiskusar, en av mina favorit blommor...jag har rätt många favorit blommor kom jag på nu, men alla är så egna!

Tulpaner gnisslar så härligt...
Liljor är så ståtliga...
Jasmin doftar underbart och får mig att tänka på torremolinos-precis som hibiscus (fast dom doftar inte spec gott)...
Orkidéer är så nakna och mjuka på nått sätt...
Tussilago-vitsippor-liljekonvalj-gullvivor-midsommarblomster-blåklockor, är så svensk och underbart på sitt speciella sätt!

Nu blev jag sugen på att gå ut o plocka massa blommor...det kan jag ju drömma vidare om sex månader...

Nöjd blev jag med naglarna iaf, ordentligt!
Jag förstår mig inte på alla som knallar runt med av-skaft svart nagellack? Dom kan väl antingen köpa hem aceton eller sätta på sig ett par vantar, det ser verkligen risigt ut! Ska man ha svarta naglar får man tänka sig för så man inte ser ut som en snuskpotta! Blä, skärpning tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0