SÖNDAG!

Söööndag, underbara söndag! Känner mig pigg och glad! Att det är gråmulet väder gör mig bara gladare eftersom jag ska spendera dagen nere i tvättstugan, perfect ;)

Jag håller på att fundera på allt ifrån va jag ska packa med mig till london, va jag ska köpa där, och braiga julklappar till mina nära o kära.

Christian hörde inte av sig igår kväll och nu svarar han inte i telefon...hoppas han mår bra och inte tappat mobilen. Drygt att sitta och oroa sig i sverige...blä!



Jag hade jätte trevligt igår. Jag lyckades få rasmus att få upp ögonen för Så mycke bättre, jag förtår inte hur folk kan ha missat det. Är ju super bra :) Efter tolv någon gång körde rasmus hem mig, han gillar tydligen inte att jag åker kommunalt på nätterna...jag tror han är arbetsskadad! hihi Men det va ju skönt för mig :)

Btw, såg ni minnah´s klänning i Idol i fredags?

Jag blev lite förtjust i den, trots att rasmus sa att det såg ut som en halloween utstrysel..han kan va en halloween utstyrsel MORR! Jag har en kjol som påminner om den på nått sätt, o nu ar jag fått det bekräftat...samma affär! ME LIKE!

Men egentligen får man ju inte köpa något till sig själv just nu...viktig oskriven regel! Vill man ha något nu får man enbart önska sig det! Får se hur jag grejar det...

Kommentarer
Postat av: emlan

vilken lyx!

2010-11-21 @ 11:56:35
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Frida

SV: Vad tur att det gick bra då! :D

2010-11-21 @ 15:13:20
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0