StRuMp-BiNgO någon?

Klar med tvättstugan...mycke tvätt va det! Men rackarns skönt att det är klart! Me tankte på att jag nu har 5 proppfulla ikea kassar me nytvättade kläder i hallen så börjar jag suck för mig själv...

Har ni spelat strump-bingo någon gång? Jag brukar roa mig med det :) Allt jag tycker är tråkigt försöker jag jämt ändra till något roligare, bra va? haha Men att göra det själv är rätt trist... Jag tror inte kassarna mår så dåligt att stå kvar tills imorgon, nu har jag varit tillräckligt duktig för idag :)

JaG oCh MiNa LeKaR(ofc skiver jag det i äkta fjortis-stil så det hamnar på rätt nivå haha)
Jag har istället för strump-bingo lekt en annan lek som påminner om tysta-leken...Den heter sitta-inne-leken. Går ut på att man inte ska gå ut på heeeeeela dagen utan bara njuta av att vara innomhus i myskläder hela dagen och lyckas laga mat på en spik, för man kan ju inte gå o handla :)



Något bra på tv ikväll tro?


Kommentarer
Postat av: emlan

uppdaterat nu :)

2010-11-21 @ 20:42:00
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0