Det här "hitta" jag idag ;)

Under sommarstängningen hade vi inbrott på mitt jobb. Efter det har jag varit as nojig när jag öppnar, går o kollar att alla fönster o dörrar ser ok ut innan jag låser upp dörrarna för att knalla in. Imorse va det jag som öppna...det va becksvart och jag knalla rakt in me musik i örona utan att ha en tanke på att va skrajsen...efter jag varit där över en timma kommer vi fram till att någon har sabbat rutor under natten. Tur i oturen har dom bara sabbat, inte försökt ta sig in. Men hade jag sett det imorse så hade jag absolut inte gått in, så ängslig är jag! Man ska vara försiktig tycker jag!
Det som följde va tråkiga telefonsamtal o sopa glas splitter...det är så trist att behöva lägga energi på sånt trams! Rubbade idiot, håll dig borta!

Nog om det. Dagen flöt på :)

Jag gick och fixa naglarna efter jobbet. Dom blev riktigt snygga och plottriga som tusan, det gillar jag ;) Batteriet i kameran behöver laddas så bilder på dom får bli en annan dag!

Efter det mötte jag upp Michaela för kika på kängorna jag dregglat på ett tag. Haha så va det 200 kr rabatt på dom! Blev inget att fundera på längre!




Kom hem med både det ena o det andra oväntade, så kan det gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0