Halloween?

Äh, jag firade tillräckligt med spöken igår. Blir både bus och godis utan att man behöver gå utanför dörren för min del!

Jag lyckades inte övertala C om en promenad runt årstaviken. Blev en mys lördags kväll med tända ljus, godis och kl åtta börjar Så mycke bättre. Såg det förra veckan och uppskattade det då, så jag hoppas att det lever upp till mina förväntningar ikväll!

Thomas Di Leva är huvudperson ikväll...don´t like him, så det börjar inte bra! De andra artisterna bjuder på sina tolkningar av Thomas låtar...fattar inte hur det ska gå eftersom jag bara kan komma på typ två låtar som den där stollen gjort!? :)

Förra veckan va det Lasse Berghagen, han har ju skrivit många helt fantastiska kända låtar...Thomas Di Leva får ta hjälp av sina andar och demoner för att göra mg nöjd tror jag! haha


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Ja visst vore det skönt att ligga på en strand just nu och steka? Önskar dig och Christian en glad halloween! :D



Kram kära syster!

2010-10-30 @ 19:11:40
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: emlan

Jag tyckte också det var bra, superbra tillochmed! :) Jag gillar Thomas. Hatat honom innan, men nu när man fått "lära känna honom" så har han vuxit och tagit hem massa poäng. Känner mig som ett löv, vilket löv är du? Alla löv kommer från samma träd!

2010-10-30 @ 21:23:48
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0