Måndag

Jag tror alltid att just måndagar är den dagen på veckan man borde ha mest/längst tålamod av alla dagar på veckan. Men så är det banne mig inte! Glad, javisst. Men tålamod, nixpix!

Mycket konstigt, men konstaterat av självaste mig själv ;)

Morgondagen startar med rask mys prommis med Michaela till jobbet. På kvällen väntar hurtig PW med söta Johanna runt årstaviken som tydligen blivit lycklig båtägare. WHAT? ;) Måste fråga ut henne om det! På fb kan man få reda på både det ena och det andra...

Men tisdagen medför alltså en del rörels på fläsket...fast jag för tillfället lagt anna skipper på hyllan ;)


Kommentarer
Postat av: emlan

Men jag vet inte vad det är, något känns fel bara.. känner mig inte hemma.. =/ Får inte riktigt till det, känns fortfarande som vi nyss flyttade in och inte fått allt på plats. Hajjar du? :p

2010-10-19 @ 19:22:23
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Amanda

fin blogg :)

2010-10-19 @ 19:25:00
URL: http://mandislindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0