torsdag...

säger som vanligt, vart tog veckan vägen?

Fotograferingen gick galant, fastna inte som vanligt! haha
Efter ex antal år med samma fotograf så vågade han säga till mig på den enskilda bilden att jag skulle hålla huvudet rakt och inte på sne som jag föredrar...mutter mutter, som att jag inte hört det förrut???
Fick se bilderna efteråt-såg inte bra ut med huvudet rakt (precis som jag sa)! Det är väl huvudsaken att jag blir nöjd och inte han? Äh strunt samma...

Ikväll ska räkningar betalas...vaaaaansinnigt kul! hoho

Har massa julklapps idéer som bubblar i mitt huvud. Älskar att köpa paket till andra, speciellt när man hittar något som man vet är klockrent! Hoppas på att kunna knepa ihop lite rim till det här året också, det tycker jag är fint och gör det hela mer speciellt :) Att tänka till lite och va finurlig när man slår in paketen och göra dom extra fina är också kul. Iaf i början...fan va man svär över de sista julklapparna! haha

Åhh nu blev jag jätte sugen på att julpyssla, det är så mysigt! Min brorsa (trot eller ej haha) är jätte duktig på att slå in paket. Han har nått trick så han får till som en solfjäder på sidan...ser super snittsigt ut! Det måste jag lära mig :)

Lyssnat på den här låten sedan jag kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0