TRÖTT MEN NÖJD ;)

Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen...två helt otroligt långa arbetsdagar(plus de senaste veckornas extra jobb) som fått mig att fundera på varför man ens har ett hem? Man kan väl sova på jobbet? ;)

Men det rör mig inte i ryggen som ett problem. Om det som upptar ens tid är något man brinner för, och man anser att det är givande o finner lycka genom framgång i det - så är det värt var enda minut man lägger ner på det!
Tänk att det finns människor som har den oturen att dom vantrivs med sin vardag. Jag är så glad och tacksam att jag inte är en av dom.

Jag är inte så här glad o kvittrar på jobbet jämt och ständigt, men ibland! Och det är det som är huvudsaken! Man får ha dåliga dagar då hela världen är emot en(jag får för mig rätt ofta att just hela världen är emot mig haha), men man måste kunna skratta åt det också!

Nu ska jag tvätta bort sminket, kasta mig i sängen och riktigt vräka mig i den. Jag får sova själv inatt :( Men jag kommer förmodligen somna som en stock innan huvudet träffar kudden...

Helgen är fullspäckad med planer.
Fredag-Mexican Night me jobbet.
Lördag-Party hemma hos amalia som fyller år.
Söndag-Fira brorsan som fyller år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0