COOLA NAGLAR!

Som jag berätta här om dagen så köpte jag ett as coolt nagellack. Mina naglar ser fortfarande fräscha ut me den franska manikyren jag gjorde sist så jag hade ingen lust att sabba det. Men jag ville ju testa det nya lacket och gjorde det därför på ett gäng lösnaglar :)

¤Börja med att måla naglarna med valfritt vanligt lack (två lager). Jag testade fem olika :)

TOOOORKA....booooring :(

¤På me det coola lacket som ser ut såhär: (finns i lite olika färger, men jag köpte vitt)

Nu händer det häftiga...

Man riktigt ser hur färgen krackelerar, det går fort! Ganska häftigt, eller?

¤På med överlacket, du e klar baby ;)

(och tänk vilken tur att jag fusk gjorde på lösnaglar första gången så jag nu vet att resultatet på det babyrosa lacket fr FACE inte blir speciellt bra)

Jag gillar nog det som blev på silver och guld bäst...mörk rosa vart rätt coolt också, men inte så fint...fattar ni va jag menar? äsch...

Finns att köpa på bla kicks och lindex :)

Kommentarer
Postat av: emlan

De där va ruskigt ballt! :D Jag vill också testa!

2010-09-21 @ 21:23:23
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Frida

SKA KÖPA DET VITA!!! Ursnyggt!!! Haha, jag bara: detdär måste jag ha! Har hört talas om det och har sett det men tyckte inte det var så snyggt innan. Men det guldiga var verkligen perfekt! Vill ha idag! Nu! Till skolfotot imorgon, hhaah!



Kram

2010-09-22 @ 19:08:02
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: Maggan

Fan vad snyggt det blev jätteläckert ju!!!!!

2010-11-05 @ 13:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0