En del borde bara knipa igen!

Underbart väder och jag mår toppen :) Under förmiddagen va jag i skogen men barnen som lekte för fullt. Dagens fika efter jobbet blev inställt och förmodligen fram flyttat till nästa vecka. Jag tog en promenad istället :)

Kollade på Idol igår...ska man skratta eller gråta? Vissa människor saknar självinsikt helt och hållet! Jag tänker då och då på att det skulle vara jätte kul att kunna sjunga, men jag VET att det aldrig kommer hända mig! Däremot så hindrar det mig inte att dra igen läpparna. Jag sjunger heldre än bra, och tur är väl det efterssom jag jobbar med barn :) Dom uppskattar iaf när jag sjunger otroligt nog haha
Sen tycker jag ju precis som alla andra, att jag sjunger aaaaaaaassss bra i duschen...jag tror man inbillar sig att ingen hör en där och man kan stå där i centrum o vara värsta stjärnan och sjunga allt ifrån kärleksfulla ballader till...ja, you tell me...

Nog babblat...ska nog inse att jag ska vara tyst nu! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0