Godmorgon!

Igår efter jobbet skulle jag bara ut och ta något glas vin...hade inte tänkt bli sen. Men det e ju då man alltid blir det!

Efter jobbet gick jag och michaela till pappa grappa på bysistorg...det e där vi brukar hamna om vi går ut direkt efter jobbet haha Efter några timmar kom anders o calle...sedan kom moises o några kusiner till han tror jag...sen kom christian... Helt plötsligt hamna vi hemma hos oss för att spela singstar, men ps2 va inte medgörlig :( Den strejka totally!!! MORR Så vi fick hålla oss till musik... Trevligt hade vi hur som helst :)

Idag är jag snor trött men mår nog rätt ok ;) Tvättstugan idag, trist men nödvändigt!

Ska försöka övertala anders o micheala att vi ska åka ut till någon skog fr promenad och svampplockning :)

En pizza skulle sitta riktigt fint just nu, men ja har ju hela kylen full me grönsaker...dom måste ätas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0