Jag överdriver inte!

Jag lovar att jag ser ut såhär just nu, exakt kopia!

Jag har så j-vla ont i skallen...va ska man med ett huvud till som bara gör ont hela tiden? Tycker jag alltid har ont i skallen...läste i en blogg att en andledning till huvudvärk kan vara att man har för mycke muskulatur i pannan, o då e den enda lösningen tydligen botox????? Jag tror jag kämpar på med treo ett tag till, tycker om att kunna visa vilket humör jag är på utan att morra!
Varje gång jag snyter mig så spänner jag ju pannan också, så just nu så tror jag att huvudvärken har ett samband med en veckas ständigt snytande av snoken. Så bara förkylningen ger vika ska nog problemen va väck!

Jag vet...gnäll inlägg e det tråkigaste som finns!

Som ni säkert förstår så hoppade jag dagens promenad...det hade jag all rätt till att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0