jag vet inte vad jag ska skriva här idag...

Jag hade så svårt att komma ur sängen imorse, antar att de mörka mornarna har börjat smyga sig på...hösten knackar på dörren..............BLÄ!

På jobbet va det fullt ös och dagen gick smärtfritt förbi. Michaela har mailat massa anna skipper recept och jag har hittat ännu mer på nätet. Skrivit ut allesammans så jag kan ha dom i handväskan hela tiden. För när jag kommit innanför dörren så går jag inte ut igen om jag inte måste! Jag vill handla och fixa allt innan jag kommer hem. Därav blir det lättare om jag har recepten nära till hands, smart va? haha Man får inte vara dum!

From onsdag ska jag sätta igång me mitt nyttiga lov igen...men jag har hela skaffriet fullt me onyttiga saker som jag måste sätta i mig innan, så jag inte måste kasta det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0