Lång dag...kort sammanfattning!

IDAG:
Promenad...
Seg regnig kall dag på jobbet, jag får inget nyttigt gjort...
Personalmöte, skriva och prata blablablabla...
Promenix hem i regnet...
Slänga i sig mat(rester)...
Sitta framför datorn och jobba mer...
Skrivaren bråkar med mig, men våld löser alla problem ;)
Klockan är nie och energin är slut...
Tvätta bort sminket och somna till Miss secret agent 2!

IMORGON:
Vaknar på toppen humör innan klockan ringer :)
Får för mig att ta en joggingtur runt söder innan jag gör mig i ordning för jobbet :)
Trallar fina visor och ler så jag får träningsvärk i kinderna :)
Allt går som jag vill på jobbet, och barnen leker tysta leken heeela dagen :)
Jag får massa bra saker gjorda :)
Köper med mig massa blommor hem :)
Kommer hem och storstädar :)
Lagar en fantastisk gourmé middag som skulle räcka till halva sverige, dessutom riktigt nyttigt. Man går typ ner i vikt av att bara titta på maten!
Tänder ljus och tar ett långt bad :)  (har jag ens ett badkar? hmm)
Läser fem böcker innan jag somnar bara för att jag känner mig så pigg, hurtig och intresserad :)
Somnar som en prinsessa påvägen till kudden och drömmer vackra drömmar om prinsessor och riddare :)

Jag larvar mig inte, jag tänker bara positivt! Med det kan man komma långt ska du veta, jag känner mig genast piggare haha


Kommentarer
Postat av: emlan

Hahaha.. blev den så bra? :D

2010-09-15 @ 19:28:55
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0