TAKVANDRING!

Dagens äventyr bjöd på takvandring i gamla stan.

Såhär läcker blev jag i sele o hjälm. Fick reda på när vi va färdiga att jag hade haft hjälmen på sne under hela tiden...tur att jag inte fick användning av den då! haha



Sedan gick vi och åt lunch på en italiensk restaurang i gamla stan.



Förrätten va jätte god, varmrätten va rätt smaklös... Men mätt och belåten blev jag!

Så vad gick takvandringen ut på?
Man fick på sig massa skyddsutrustning vilket kändes riktigt bra eftersom man inte kunde hålla i sig överallt där vi gick om man inte ville krypa fram! haha Fick höra massa historia och det va spännande och intressant :) Utsikten va självklart riktigt bra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0