Tänk om man kunde få allt man ville ha ;)

Huvudvärken är väck! Ja det är sant!!! Känns såååååååå befriande, äntligen en människa igen :) Hoppas den håller sig borta!

Vädret är alldeles underbart och jag knalla både före och efter jobbet, toppen :) Men trots det sköna vädret nu på eftermiddagen så blev jag (trot eller ej) sugen på att höst shoppa (haha all shopping är rolig shopping, eller?) Trots överfull garderob har man j aldrig något att ha på sig. Hitta lite mysiga vardagskläder,men har än så länge inte beställt...jag ska ha is i magen...mina fickor brinner väl inte?



Alla tre par skor o strumpbyxorna me den svarta detaljen e saker jag e helt såld på....I WANT THEM! Men man kan ju inte få allt man vil ha...trot eller ej så blev en del av mitt shopping behov tillfredsställt av endast "fönster shopping".
Ja, det måste ju hitta fönstershopping när man bara kikar i datan likaväl som i skyltfönster...ja det tycker jag, o nu har jag bestämt det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0