Håller mig sysselsatt!

Jag jobbar bara på fredag den här veckan, ledig resten :) NICE! Vaknade i skaplig tid i morse, tog en dusch, fixat kaffe o mys frukost framför tv´n...ensamt när killen jobbar. Hmm... Han är ledig imorgon så vi får se va som hittas på då :)
Bara för att man råkar vara ledig är det någon tok i huset som håller på att borra! Varför? Fattar dom inte att det är väldigt störande för lilla jag som har semester!

För någon vecka sedan fick jag för mig att lära mig sticka, nej jag skojar inte! haha Carina på mitt jobb är en hejjare på att sticka massa fina saker så det är toppen att jag kan fråga henne när jag får problem! Dessutom låna jag två stick-böcker på bibblan, så det här ska nog gå bra :) Vi får se hur långt mitt tålamod räcker!


Håller just nu på med en liten halsduk, och me tanke på att garnet snart är slut så får den nog bli till Isabelle. Ett barn kan aldrig ha för många halsdukar! Tänkte lyckas korva ihop små tofsar (tazzels hihi) på den också. Men jag vet inte hur man liksom stänger maskorna...men jag träffar carina på fredag *phu*!
Nästa projekt blir en stor vit polokrage till mig själv...den kommer ta tid, men då kanske jag lär mig ordentligt...något annat än räta maskor skulle också va kul...CARINA HELP ME! ;)

Michaela är också ledig men har tvättstugan. Så snart hon är klar med den ska hon o jag ut på en PW runt årstaviken, måste ju hålla bilringarna i schack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0