Vad håller jag på med?

Visst att jag har semester. Men det här är ingen nöjes-semester utan slappar-semester, välbehövlig sådan...
Somnar på tok för sent på kvällarna, o lyckas inte masa mig ur sängen förens efter 11 någongång...och då är det emot min egna vilja. Men går jag inte upp så blir det ju ännu svårare att somna på kvällen!

Jag skulle vilja va en sån där morgon-pigg människa som öppnar ögonen senast nie när den är ledig, och känner sig utvilad och pigg...jag är världens tröttmössa...

Och nu när jag väl kom ur sängen o tänkte sätta på kaffe, så märker jag att kaffet typ e slut!! kaffet är slut? Kaffet är slut...buhu... Jag försökte då lite snabbt tänka om, man kanske ska ta en PW o köpa me sig en takeaway kaffe, blir lite mysigt ju! Sen kolla jag ut genom fönstret o inser att det snöar...inte mysig pw på nått sätt oavsätt hur mycke kaffe jag får! MORR

Jag är inte en morgon människa på nått sätt! Trött och grinig...det är va jag är... Ska dra på mig mjukisbrallor o köpa kaffe trots svenska-piss-vädret...då kanske dagen går att rädda!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0